
Chętnie wysłucham Państwa historii i pomogę ją zrozumieć…
„Twoja Droga” Gabinet Terapii i Rozwoju Osobistego
Magdalena Perzyńska
Dlaczego „Twoja Droga”?
Nazwa mojego gabinetu została zainspirowana „drogami”, „ścieżkami” i „zakrętami” – tymi ludzkimi, którymi podążamy przez życie. Długo zastanawiałam się nad wyborem nazwy. Chciałam, aby stanowiła jednocześnie inspirację i odzwierciedlenie sposobu, w jaki pracuję z klientami.
„Twoja Droga” oznacza Twój wybór. To moment zatrzymania się i spojrzenia na siebie: na to, gdzie teraz jesteś, co czujesz i jaką tworzysz historię. To również przestrzeń na podjęcie decyzji – czy pragniesz pozostać w miejscu, w którym jesteś, czy wolisz wybrać inną ścieżkę.
Dróg jest wiele, bywają pokręcone, proste, czasami bardzo trudne z wielkimi dziurami, po których poruszanie się oznacza ogromny trud. Mam jednak nadzieję, że gdy to czytasz, wiesz, że nie chodzi tutaj o jazdę samochodem…
Mówię o Twoim życiu, o każdym jego dniu, o Twoich doświadczeniach, o tym, co przyniosło Ci dzieciństwo, w jakiej rodzinie dorastałaś/dorastałeś, o emocjach, które towarzyszą Ci dziś.
Jeśli zdecydujesz się spotkać ze mną, stanę na „Twojej Drodze”, aby Ci towarzyszyć. Może wskażę Ci, że obok istnieją inne ścieżki? Może pomogę Ci dostrzec, że masz wybór? A może stanę po prostu po to, aby Ci tę drogę ułatwić. Zajmiemy się tym, co przeżywasz, bez względu na to, co to będzie…
Wejdź na Twoją Drogę….
Nie wiem jeszcze, czego potrzebujesz – ale wiem, że z uwagą i otwartością wysłucham Twojej historii. Wspólnie poszukamy dróg prowadzących do lepszego zrozumienia siebie i swoich relacji.
„Droga” to też określenie kogoś cennego, ważnego. Czasami mówimy „moja droga Koleżanko, moja droga Córko, mój drogi Mężu, mój drogi Przyjacielu, moja droga Mamo itd.
A ja chcę zachęcić Cię do myśli „DROGA JA”, DROGI TY”, zapraszam na Twoją Drogę…

O mnie:
Nazywam się Magdalena Perzyńska i jestem psychoterapeutką, specjalizującą się w pracy z parami, rodzinami, dziećmi, młodzieżą oraz osobami dorosłymi. Moją ścieżkę zawodową ukształtowały liczne etapy edukacji: ukończyłam kurs psychoterapii systemowej w Ośrodku Psychoterapii Systemowej w Krakowie, studia pedagogiczne, a także studia podyplomowe z zakresu socjoterapii oraz arteterapii. Dzięki wszechstronnemu wykształceniu mogę łączyć różne metody pracy, dostosowując je do potrzeb moich klientów.
Od ponad 19 lat wspieram dzieci, młodzież, dorosłych i całe rodziny. W swojej pracy kieruję się podejściem systemowym, ponieważ wierzę, że zrozumienie dynamiki rodziny jako całości pozwala na skuteczne rozwiązywanie wielu trudności. Staram się dbać o to, aby doświadczenia z domu rodzinnego, omawiane na terapii stawały się bardziej zrozumiałe i dostępne.
Pomagam pogłębiać świadomość o tym, jak doświadczenia kształtują relacje między bliskimi ludźmi, a także sposób myślenia o związkach, relacjach z bliskimi, a przede wszystkim o sobie samym.
Moje doświadczenie zawodowe w przeszłości obejmuje pracę jako terapeuta systemowy, pedagog szkolny, socjoterapeuta, pedagog w Ośrodku Adopcyjnym, wychowawca na obozach socjoterapeutycznych, a obecnie także jako wychowawca w Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii, terapeuta systemowy w Gabinecie Terapii i Rozwoju osobistego „Twoja Droga” oraz w Centrum Rozwoju Osobowości i Społeczności Inner Home. Prowadzę także szkolenia i webinary, na których staram się dzielić swoją wiedzą i doświadczeniem. Podczas tych wszystkich aktywności stale doświadczam tego, jak ważne jest zgłębianie całego systemu rodzinnego. Od wielu lat pomagam dzieciom, nastolatkom, dorosłym oraz całym rodzinom.
Prowadzę również indywidualne wyprawy górskie, które są moim innowacyjnym pomysłem rozwojowym stworzonym na podstawie wieloletnich doświadczeń z dziećmi, dorosłymi podczas wędrówek górskich. Zapraszam na indywidualną wędrówkę.
Kluczowe w mojej pracy jest stworzenie przestrzeni, w której moi klienci mogą czuć się bezpiecznie, zrozumiani i akceptowani. Wierzę, że terapia to wspólna podróż, a moim zadaniem jest towarzyszenie w tej drodze z uwagą i wsparciem.
Jeśli potrzebują Państwo pomocy, chętnie wysłucham historii i pomogę odnaleźć ścieżki prowadzące do lepszego zrozumienia siebie i swoich relacji.
Terapie
Terapia indywidualna:
Jeśli czujesz, że nie radzisz sobie ze swoimi emocjami, przeżywasz coś, co nie pozwala cieszyć się codziennością, albo nie wiadomo, co się z Tobą dzieje – a może doskonale wiesz, tylko nie masz pojęcia, jak zacząć o tym mówić – terapia indywidualna może być dla Ciebie właściwym rozwiązaniem.
Terapia indywidualna pomaga zrozumieć, co się z nami dzieje, odkryć to, co trudne, i docenić to, co dobre. To przestrzeń, którą dajemy wyłącznie sobie – bez oceniania i presji.
Jeśli czujesz, że tego potrzebujesz, zapraszam na terapię indywidualną.
Psychoterapia indywidualna 200 zł Czas trwania sesji: 50 minut.
Terapia rodzinna i pary:
Terapia rodzinna to przestrzeń spotkań wszystkich członków rodziny, gdzie każdy ma możliwość wyrażenia swoich potrzeb, wątpliwości i emocji. Często zdarza się, że wszyscy patrzą na te same sytuacje, ale widzą je zupełnie inaczej. Dlatego tak ważne jest stworzenie warunków, które pozwolą każdemu członkowi rodziny być wysłuchanym i zrozumianym. Moim celem jest pomoc w dostrzeżeniu różnych perspektyw i odczuć wszystkich członków rodziny. Praca w terapii rodzinnej obejmuje również zrozumienie wpływu systemu rodzinnego, z którego pochodzimy, oraz tego, co przekazali nam nasi przodkowie. Świadomość tych czynników pozwala lepiej zrozumieć mechanizmy, które kształtują relacje w obecnej rodzinie.
Moim zadaniem jest wspierać pary w ustalaniu nowych zasad wspólnego funkcjonowania, budowaniu wzajemnego szacunku i przywracaniu równowagi w relacji.
Terapia par to szczególna forma psychoterapii, w której uczestniczą małżeństwa lub osoby pozostające w związku partnerskim, borykające się z kryzysem, narastającymi nieporozumieniami czy trudnościami w komunikacji. Jest to cykl spotkań, który daje partnerom szansę na zmianę. Pomaga spojrzeć na kryzys z innej perspektywy, zrozumieć uczucia, myśli i potrzeby, które leżą u podstaw konfliktów. Terapia umożliwia „zajrzenie z boku” na relację między partnerami, co pozwala lepiej zrozumieć siebie nawzajem i poprawić jakość związku.


Warsztaty dla nauczycieli i webinaria
Szanowni Państwo,
Od lat współpracuję z nauczycielami, pedagogami i wychowawcami, prowadząc szkolenia, które są nie tylko merytoryczne, ale przede wszystkim praktyczne i dostosowane do rzeczywistych potrzeb uczestników. Moim priorytetem jest, aby każde spotkanie wnosiło realną wartość i dawało narzędzia do codziennej pracy z uczniami.
Na każde szkolenie przygotowuję się z najwyższą starannością, zarówno pod kątem teoretycznym, jak i praktycznym. Jednocześnie zawsze rozpoczynam od poznania potrzeb uczestników. Czasami tematyka szkolenia zmienia swój kierunek w trakcie spotkania, zmieniamy DROGĘ – tak, aby odpowiedzieć na rzeczywiste wyzwania, z którymi mierzy się dana grupa. Łączę wiedzę i doświadczenie z pełną otwartością na potrzeby uczestników, co sprawia, że każde szkolenie jest starannie dopasowane do specyfiki i wymagań danej placówki.
Zapraszam serdecznie do skorzystania z mojej oferty. W swoją pracę wkładam pełne zaangażowanie, pasję i empatię, co pozwala osiągać wymierne efekty zarówno dla nauczycieli, jak i całej społeczności z którą Państwo pracują.
Zachęcam do kontaktu i mam nadzieję, że będę mogła wesprzeć Państwa w codziennych wyzwaniach edukacyjnych.
Emocje pod kontrolą – zarządzanie emocjami w klasie
Jak nauczyciel może wspierać uczniów w regulacji emocji oraz tworzyć środowisko, które sprzyja nauce i współpracy.
Mediacja rówieśnicza – sztuka rozwiązywania konfliktów wśród uczniów
Praktyczne techniki, które pomagają uczniom samodzielnie rozwiązywać konflikty, z nauczycielem jako przewodnikiem.
Samodzielny uczeń – jak wspierać motywację i autonomię w nauce
Metody, które pomagają uczniom przejmować odpowiedzialność za własne uczenie się i rozwijać chęć do samodzielnej pracy.
Relacje w klasie: empatia i zrozumienie jako klucz do sukcesu
Budowanie pozytywnej atmosfery w klasie opartej na wzajemnym szacunku, empatii i bliskości.
Nauczyciel z pasją – jak przeciwdziałać wypaleniu zawodowemu.
Odkryj sposoby na dbanie o siebie i swoją energię w pracy nauczyciela, aby codzienne wyzwania nie stawały się przytłaczające.
Nie dla przemocy! Jak radzić sobie z agresją i przemocą w szkole
Strategie rozpoznawania, reagowania i przeciwdziałania agresji oraz przemocy w środowisku szkolnym.
Stres w szkole – jak wspierać uczniów w walce z lękiem i napięciem
Szkolenie o sposobach rozpoznawania oznak stresu u uczniów oraz narzędziach, które pomagają radzić sobie z trudnymi emocjami.
Zaufanie w zespole – jak budować współpracę w gronie pedagogicznym
Warsztaty o tworzeniu dobrej atmosfery w zespole nauczycieli, która sprzyja wspólnym działaniom i wymianie doświadczeń.
Mindfulness w szkole – uważność dla nauczycieli i uczniów
Wprowadzenie technik uważności do codziennej pracy z uczniami, aby wspierać koncentrację, spokój i dobrostan emocjonalny.
Rozwój interpersonalny w szkole – nauczyciel jako lider i mentor
Warsztaty o rozwijaniu umiejętności komunikacji, budowania relacji i pracy zespołowej w środowisku szkolnym.
Partnerstwo z rodzicami
Jak budować relacje oparte na dialogu i wsparciu. Jak radzić sobie z pretensjami rodziców? Jak ich zrozumieć i dotrzeć, tak aby działać wspólnie.
Strategie współpracy z rodzicami, które ułatwiają wspólne działania na rzecz dzieci.
Dyscyplina bez przemocy – psychologia zasad w klasie
Jak skutecznie wprowadzać zasady w klasie, budując jednocześnie autorytet i dobrą atmosferę.
Wrażliwość i wsparcie – praca z uczniami z trudnościami emocjonalnymi
Szkolenie o tym, jak rozumieć i wspierać dzieci z zaburzeniami emocjonalnymi w codziennej pracy edukacyjnej.
Uczeń z ADHD w klasie – jak wspierać, jak zrozumieć
Praktyczne narzędzia i wskazówki dla nauczycieli pracujących z dziećmi z ADHD.
Spektrum autyzmu w klasie – jak budować mosty z uczniem
Warsztaty o budowaniu relacji i dostosowywaniu metod pracy do potrzeb dzieci ze spektrum autyzmu.
Co kryje się za zachowaniem? Analiza trudnych sytuacji w klasie
Nauka rozumienia przyczyn problematycznych zachowań uczniów oraz skutecznych sposobów reagowania.
Komunikacja bez przemocy – porozumienie w szkole
Szkolenie o zastosowaniu zasad Porozumienia bez Przemocy w pracy z uczniami i zespołem.
Świat nastolatka
Sztuka skutecznej komunikacji na co dzień. Co jako dorosły musze wiedzieć o nastolatkach? Jak pracować, wytrwać, rozumieć nastolatka.
Poznaj psychologiczne aspekty rozwoju nastolatków oraz naucz się metod, które ułatwiają budowanie porozumienia i wspieranie młodych ludzi w ich codziennych wyzwaniach.
Trudne zachowania w klasie
Jak reagować i budować pozytywną atmosferę?
Warsztaty, które pomogą zrozumieć przyczyny trudnych zachowań uczniów i nauczą skutecznych strategii ich rozwiązywania. Dowiedz się, jak wspierać uczniów i jednocześnie utrzymać porządek oraz pozytywne relacje w grupie.
Złość dziecka
Jak nauczyć się ją rozumieć i dobrze z nią pracować?
Złość nie musi być problemem – może stać się okazją do nauki i rozwoju! Podczas szkolenia dowiesz się, jak skutecznie wspierać dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym w radzeniu sobie z tą emocją, a także jak pracować z wybuchami złości w sposób, który wzmacnia relacje i buduje ich kompetencje emocjonalne.
Uczeń „problemowy” w grupie
Jak zrozumieć zachowanie i skutecznie działać. Czym jest problem który widzimy, a co jest po spodem?
Jak pracować z uczniem, którego trudne zachowanie zakłóca funkcjonowanie grupy? Szkolenie daje konkretne narzędzia do analizy przyczyn problematycznych zachowań dziecka oraz wskazówki, jak wdrożyć skuteczne działania wychowawcze. Dowiesz się, jak wspierać takiego ucznia, nie tracąc z oczu potrzeb całej grupy, oraz jak przywrócić równowagę w relacjach w klasie.
Droga rozwoju – wyprawa górska
Od lat wędruję po górach i jestem głęboko przekonana, że mają one niezwykłą moc terapeutyczną. Góry oferują przestrzeń, która pozwala zatrzymać się, spojrzeć na swoje życie z innej perspektywy i zyskać nowe siły. Moje pierwsze doświadczenia terapeutyczne związane z górami zdobyłam podczas obozów socjoterapeutycznych z rodzinami. To właśnie tam odkryłam, że rozmowy prowadzone podczas wędrówki są wyjątkowe.
Wyjątkowość tych chwil polega na czymś prostym, ale niezwykle cennym – na możliwości bycia obok drugiej osoby, która dzieli się swoją historią, pokonując jednocześnie trudy drogi. Wędrówka daje przestrzeń na słuchanie, na milczenie, a czasem na schowanie się w zakamarkach gór, by zostawić tam łzy i ciężar emocji. Góry pozwalają także spojrzeć przed siebie – zobaczyć piękno wokół i to, co jeszcze przed nami.
Z tych doświadczeń narodził się pomysł rozwojowych wypraw górskich. Chcę zaprosić Cię na podróż w głąb siebie, połączoną z wędrówką po górskich szlakach.
Jak wygląda wyprawa?
Indywidualne dostosowanie szlaku
Szlak wybieramy wspólnie, tak aby odpowiadał Twoim możliwościom i potrzebom. Może to być trasa na Turbacz, Trzy Korony czy Maciejową – a może coś spokojniejszego, jak spacer w Dolinie Kościeliskiej? Wszystko zależy od tego, czego potrzebujesz i co chcesz odkryć podczas tej wędrówki. Inspiracją do wyboru trasy może być książka „Górskie szlaki”, Tomasza Habdas. Nie musisz mieć świetnej kondycji (ja też jej nie mam), szlak i tempo dostosujemy do Twoich możliwości.
Spotkanie przed wyprawą
Przed wyruszeniem na szlak spotkamy się na godzinnej rozmowie. To czas, by się poznać, ustalić wspólne oczekiwania, omówić potrzeby i wybrać odpowiednią trasę. Spotkanie to również wstęp do Twojej podróży w głąb siebie.
Dzień w górach
Wędrówka górska nie jest klasyczną terapią, ale może być niezwykle terapeutycznym momentem. To dzień, w którym skupisz się na sobie – na swoich myślach, emocjach i tym, co naprawdę ważne. Będę Twoim towarzyszem, gotowym słuchać, wspierać i dać przestrzeń na to, co zechcesz powiedzieć lub przemilczeć.
Sprawy organizacyjne
Termin wybieramy razem, może on ulec zmianie ze względu na pogodę, pamiętamy o komforcie wyprawy. Na szlak zawiozę Cię swoim samochodem, w tym dniu Ty nie prowadzisz. Wyjeżdżamy rano i wracamy po południu.
Inwestycja to 1900 zł za wyprawę.
Góry oferują coś niezwykłego – możliwość zatrzymania się, spojrzenia na swoje życie z dystansu i nawiązania kontaktu z samym sobą. To dzień, w którym możesz odkryć siebie na nowo.

Pani Magda to na prawdę świetna specjalistka. Jej ogromne doświadczenie w pracy z młodzieżą daje gwarancję szybkiego zdiagnozowania problemu i profesjonalnej pomocy. Bardzo duża empatia i zaangażowanie dające się odczuć od pierwszych chwil sesji ułatwia nawiązanie kontaktu, przełamanie wstydu czy nieśmiałości co skutkuje nawiązaniem dobrej relacji i chęcią współpracy. Umiejętność słuchania i skuteczne rozwiązania oraz motywowanie do ich realizacji to cała Pani Magda. Polecam bardzo jeżeli szukasz skutecznej pomocy.
RS
Byliśmy u Pani Magdy na terapii. Spokój, Profesjonalizm, Takt i Wyczucie. Tak najkrócej możemy opisać nasze wrażenia. Co najistotniejsze? Skuteczność pomocy! Warto dać sobie szansę, a Pani Magda naprawdę pomogła. Dziękujemy.
KJ
Empatia, zaangażowanie i profesjonalizm – to słowa, które najlepiej podsumowują panią Magdalenę. Ma też w sobie coś takiego motywującego, na kolejne wizyty wręcz głupio mi było przyjść „nieprzygotowanym”, bez zrobienia nawet małego kroku lub chociażby bez przemyśleń. Polecam!
Grzegorz
Pełen profesjonalizm, wyrozumiałość pozytywne rozwiązanie problemu. Pani Magdalena jest godnym polecenia specjalistą.
AB
Dzięki pomocy pani Magdy syn wyszedł z depresji, nauczył się radzenia z często trudnymi emocjami, zaczął planować przyszłość, organizować sobie życie z nagle odzyskanym zapałem. Dzięki otwartości, empatii, widocznej chęci pomocy u Pani Magdy, syn zaakceptował ją jako terapeutkę praktycznie od samego początku i dzięki jej mądremu wsparciu zrobił ogromny postęp. A ten czas był bardzo trudny dla wszystkich zaangażowanych w ten proces. Uważam, że pani Magda poza profesjonalizmem ma do zaoferowania również zwykłą (albo i nie taką zwykłą) ludzką dobroć, czego doświadczył nie tylko mój syn ale i ja w najtrudniejszych momentach. Dziękuję i serdecznie pozdrawiam. Życzę samych szczęśliwie zakończonych terapii 🙂
Małgorzata
Panią Magdalenę polecam jak najbardziej pomogła mi stanąć na nogi. Jestem bardzo wdzięczna za jej pomoc.
Monika
P.Magdalena jest bardzo miłą oraz sympatyczną osobą.Bardzo mi pomogła !!
Polecam ! mało jest teraz takich specjalistów.
Tomasz
Jestem bardzo zadowolony z wizyty Dziekuje za poświęcony czas i Wszelką Pomoc !
Michał
Niewiele jest osób, które mają taką umiejętność słuchania i rozumienia młodych ludzi. Pani Magda łączy profesjonalizm i zaangażowanie z ciepłem i opieką. Ma ogromne doświadczenie , ale też wspaniałą intuicję. Naprawdę świetna terapeutka!
OS
Pełen profesjonalizm, wielkie zaangażowanie, ogrom wiedzy a przede wszystkim podejście do pacjenta.
Polecam Panią Magdalenę bo jest świetnym specjalistą.
Anna
Do Pani Magdy przyszedłem z moją niepelnoletnia corką, będącą pod moją prawną opieką. Uczestniczylem rowniez w tych spotkaniach.
Chce napisać ze odzyskaliśmy córkę, a ona odzyskała na powrót chęć do działania…do życia.
Powiedzieć, ze jestem wdzięczny Pani Magdzie to ciągle za mało.
Nastolatki czasem odrzucają rzeczywistość, dostrzegają bezsens życia i przestają wierzyć w autorytet osób dorosłych, a nawet rodzica. Nie chcą od nas rad, bo nie podoba im się jak my żyjemy. Brak perspektyw, nadziei prowadzi do apatii. To refleksja maja-rodzica. Potem była bezradność. Nasza bezradność…
Pani Magda jest psychoterapeutką, ale też
wychowawcą o ogromnym doświadczeniu wynikającym z pracy z młodzieżą.
Jej udało się to, co nie udaje się nam mimo całej determinacji i miłości do dziecka, to co nie udało sie innym, nawet w szpitalu. Nawiązać kontakt i pomóc.
Bartosz
Zachęcam, aby przyjść i sprawdzić. Skoro pojawiło się pytanie: czy powinienem pójść do terapeuty? To oznacza, że warto sprawdzić.
Nie trzeba być w kryzysie, w trudnej traumatycznej sytuacji, czasami warto po prostu o siebie zadbać i porozmawiać o tym, co się dzieje.